Audition Suria FM Band Campus Teraik

Assalamualaikum,
Pada 5 februari lepas,aku dan band aku telah join audition suria FM.Nama band aku ialah MissArrabella..Mesti korang tertanya2 kan npe name band aku mcm nie.Cerita die mcm nie,Miss arabella merupakan name salah seorang pensayarah di UNIKL jb..Die seorang yang baik dan cantik,so kami membuat keputusan meletak name beliau sebagai nama kumpulan kami..Kumpulan kami terdiri dari pada 4  orang iaitu sy ,Aliff(reedom),dan Nazri(lit guitar),,Kit(drummer)dan sy syahir(bass Guitar) .Kami membawa lagu versi punk rock.




Semasa melakukan persembahan,aku agak takut gak sbb ade beberapa kod aku terlupe dan juri pada mase tu hebat gak spt bandi amok,amy search dan salah sorang anggota sofaz.nasib menyebelahi kumpulan kami apabilla kami terpilih memasuki ke semi Final.Masa tu,Tuhan je yang tahu,betapa gembira nya hati ini..Mane x nye,kami bru training x smpai sebulan,la leh beat ngn band2 lagend.mmg tak sangka betul.







Ini sahaja video yang sempat member aku rakam..hahahah :) dgr ler.

Comments