kau yang satu

second post....

pukul 3 pagi,aku masih terjaga.Teringat pula kat si dia yang bernama Aznorlinda bte Adnan. Let me call her Anor.She is a good girl.Aku kenal die time tingkatan enam rendah di malacca high school.Persahabatan kami bermula apabila kami start belajar bersama.Nak dikatakan tiap2 minggu (sabtu and ahad),kami sering ke libry utk belajar same2.

Lepas stdy kat libry,kami slalu jgk lepak tepi pantai..tempat yang sering aku bawak ialah di Masjid selat melaka..Kami sering sembahyang zohor di sana.Kadang2,lepas je sembahyang,kami pergi ke kedai makan yg bernama klebang Coconut shake.Kat situ lah tempat kami menjamah juadah nasi lemak bersama coconut shake.Sungguh sedap...

Perkenalan aku bersama nya sudah genap 3 tahun.Banyak kenangan pahit manis yang tercipta.Dia seorang yg penyabar,penyanyang,dan slalu bg nasihat kat aku.Tapi aku je,slalu sgt wat die bersedih..Walaupon aku penah terkantoi dgn die,die ttp sbr dengan perangai aku ni..Aku berharap,aku dan die dapat menjaga hubungan suci dan murni ini hingga ke Akhir hayat..LOVE U SO MUCH AZNORLINDA...


                                             
          MY TRUE LOVE AZNORLINDA

Comments

Post a Comment