Ride to Sungai Congkak,Selangow

salam perpaduan an salam ukwah..lame sudah tidak menupdate aku nye blog nie..sian pulak pada follower aku,mesti tertanya-tanya kenapa aku berdiam diri..actually bukan berdiam diri,tapi now im busy with my job as a wireman..heheh..so,skng ni dpt nk update aktiviti aku ni hah..2 julai 2011,aku dan member aku go to sg congkak..kami berada di sana selama 2 hari 1 malam..perjalan kami bermula pada pukul 1 pagi..sebanyak 11 jentera yg mewakili 9 bijik EX5,lagenda ZR,dan yamaha 135 Lc..perjalanan kami mengambil masa selama 6 jam.kami tiba di sg congkak seawal 5.30pagi.Kami singgah di sebuah masjid dan menunaikan fardu subuh beramai..


sesudah sembahyang subuh,kami gerak utk bersarapan pagi dan seterusnya ke destinasi yang hendak ditujui..setelah sampai,kami pon bergambar2 mcm artis..hahaha..masing2 muka ngntuk,mata rabak dan mulut bau busuk..akan tetapi,kami amat enjoy dengan telatah masing2 yang mcm sgt funny..



setelah bergambau,kami pon check in hotel a.k.a reban ayam..walaupun tempat berteduh kami dibayar agak berpatutan,tp kami bersyukur kerana ade tempat nk tdo n nk salin baju..ni la kediaman kami..agak2nye,mmg sedih skit la..



lepas check in,ade yg rehat2,ade yg x sabau2 nk mandi dan ada juga yg tertidur..ni sahaja pic yang aku sempat snap utk santapan kalian..sume badan sasa2 ketika mandi..haha..




k la bye.

Comments