ONEXOX,pilihan pengguna masa kini.

alhamdulillah,bertemu kita kembali.rasanya nk dkt 3 tahun dah x update apa2 kt blog ni.ok skg ni aq dah dpt keje tetap as a young executive.so,bidang aq x lari dgn ape yg aq blja dkt unikl dlu. ok xnk cerita pasal keje.just nk share ttg bisness yg aku buat ni.ceritanya mcm ni.pada raya tahun lps 2014.aq dah terjebak dgn bisness onexox.mula2,aq ingat mmg nk tkr telco.sbb umobile yg aq guna dlu,line internet sgt lah perlahan.kredit aq slalu hilang.so,aq pon amik keputusan utk bertukar ke onexox.lepas smggu dh guna onexox,aq amat puas hati dari segi call,sms,internet laju dan murah,serta xde risiko kredit hilang. lps dh smggu guna,aq amik keputusan utk menjadi dealer onexox..atas nasihat dari brother yg jual sim ni,aq pon join..bende yg paling aku ingat ayat2 dia,"bro,jual brg rm10 je bro..income pasiff.muka kau hensem bro..senang je jual.ok,aku pon amik risiko,join lah bisness ni.dengan bermodalkan rm290 pada ketika itu,aq dpt 10 simcard percuma,dpt echarge,rm100,dan aq dpt flyers dan system access pendaftaran. ok,lps dftr sbgai dealer..aku pon try promote..first person yg aq promote ialah abg sulung aku.kebetulan,dia pon buat bisness simcard.tp tone excell lah.aq pon dok promote kt dia.malangnya,dia hentam bisness aku ni kaw2...xde free itu free ini berbanding dgn tone excell..tp xpe,aq just say,lg 6 bulan,kite tgk,spe yg bertahan. so,bln pertama aq buat bisness ni,aq dpt dalam rm120.so mningkat pada rm202,dan meningkat dan trus meningkat.sampai ke hari ini,onexox telah bayar aku sebanyak rm9950.00.alhamdulillah sgt2.. lps 6 bln buat bisness,aq tnye abg aq semula.cmne bisness tone excell.so dia pon ckp susah nk jual.dan dia buat bisness lain plk..BESTMOBILE pulak..so mcm biasa...dia cerita free sana free sini,insuran takaful dan wbla bla bla..aq pon continue dgn bisness aku.. malangnya,bisness bestmobile tu,hanya bertahan dalam 2 bln je xsilap.sbb?ade krisis,mngment x byr insentif dealer diorang.so sad.aq still dgn bisness onexox. so now,abg aq buat bisness product kecantikan pulak.aq still dgn onexox.aq doakan,abg aku terbuka hati utk join bisness yg aku buat ni.so,sesiapa yg berminat nk join bisness onexox,boleh lah pm aq k..0136922924-syahir-

Comments