S.A.H.A.B.A.T

assalamualaimum.... ok untuk posting arini,aku nk cerita tentang sahabat baik aq yg dlu kenal sama2 di unikl JB. ok lets start.nama dia mustaqeem musa.aq rapat dgn dia sbb dlu wktu sem satu,aq sebilik dengan dia..dia amik diploma.org kedah.mmg peliaq la.kahau gila dialek dia..so,mmg dia first kawan aq yg asal kedah.pelaq pelaq pelaq. mus ni aq tgk perangai dia sebijik mcm aq.ye lah,mne x nye,notty,muka baik bak kata org alim2 kucing.tp perangai.haha..tp jahat2 kita pon,smyg ttp jaga. so,now dak mus ni dah last sem.amik degree dlm logistik.dia byk tnye pendapat aku.aq pon byk tnye pendapat..so,nk katakan,aku ngn dia ni dh mcm adk bradik dah.. sejak aq abis degree,nk sthn lebih gak..aq dh lama x jmpe mus celaka ni.ttggu2 gak,bila la dia nk melawat aku ni..aku kawen nt,dtg tau!!!bawak hadiah..ok..haha..dah mcm ismit ulam raja daa.. ok aq blnje skit gmbau mus..

Comments