aku sudah bergelar suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera...



Alhamdulillah pada tarikh 5/2/2016 aku sudah bergelar suami kepada aznorlinda. majlis berjalan dengan lancar.hidup sebagai suami isteri ini x sama seperti hidup zaman bujang dulu.

dulu kalau nk makan,makan je la.kalau nk beli pakaian,beli je sendiri punya.Tp sejak berumah tangga ni,rasa janggal kalau x belikan makanan,pakaian dan sebagainya utk isteri..Mesti dahulukan isteri punya barang dahulu. Kehendak isteri, jika aku ade duit lebih,aku akan belikan. Niat aku sebab itu tanggungjawab aku. So begitulah Insan yang bernama Suami.

harini 24/5/2016, genap 3bulan 19 hari aku bergelar suami kepada isteriku. Banyak perkara manis dan pahit telah kami cipta. Sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula suami isteri.. tak gitu? So, Alhamdulillah sebab aku dijodohkan dengan isteriku ini atas pilihan ku sendiri.Terima kasih kepada isteriku kerana pilih aku menjadi suamimu. Maaf jika ada kekurangan. I love u so much.



gambar rare. bercinta sejak di tingkatan 6 tahun 2009.

Comments