bercuti bersama SY Family

Assalamualaikum..

Ok posting kali ini, saya nk share berkenaan percutian saya bersama family pada 9 Dec 2016 hingga 12 Dec 2016. Alhamdulillah, segala yang dirancang berjalan seperti biasa,

Ok, pada 8 Dec 2016, saya dan isteri bergerak ke Nilai untuk bermalam di rumah kakak saya. Sesampai kami di Nilai, kami menjamu selera. Lepas makan, kami membuat kejutan untuk ayah dan ibu sempena ulang tahun kelahiran mereka berdua.

ingatkan kitorang je yg buat kejutan, rupanya ayah ngn ibu pon buat kejutan jugak.hehe....so sweet babe. ayah ngn ibu hadiahkan kami Al-quran Pelangi, Madu,dan lain2.Tq ibu ayah.

so pada 9 dec 2016, kami bergerak dari nilai menuju ke perak.dalam jam 11.30 pagi, kami sampai di hot spring (ntah ape ntah nama dia).lepas mandi, kami bermalam di manjung.

so pada 10 dec 2016, kami bergerak ke selangor (sekinchan) untuk menikmati suasana kampung. Homestay yg kami tinggal ialah di homestay dorani x silap.

11 Dec 2016 pulak, kami turun lagi dan perjalanan kami ke hulu selangor.kami bermalam di resort yang berdekatan di sungai congkak.

12 dec 2016, kami pulang. tu je lah nk share sebagai memori utk anak cucu nt.k lah..tgk lah gambar yang disertakan ini.














Comments